السؤال

قبل 7 شهر (14 اجابه)
14 اجابه

زوجي بيكلم بنات على الفيس بوك وفايبر

انا متزوجة من 7 شهور وحامل زوجي بيكلم بنات ع الفيس بوك وفايبر وأما واجهته قالي أنهم بينهم شغل بس أنا مش مصدقة طريقة كلامه في الرسائل اللي شفتها أنه بيهزر معاهم وأنا مش قابلة دا طلبت منه الطلاق 3 مرات وهو كل مرة يبرر كلامه معاهم أنه شغل وأنه مش بيعمل حاجة غلط وأنه بيراعي ربنا فيا مش عارفة أعمل إيه وخصوصا إني في دولة تانية بعيد عن أهلي هل أحجز وأرجع بلدي وهو أما يبقى يعرف قيمتي يبقى ينزل يعتذر ولا أصبر ولا أطلق ولا أعمل إيه

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.

الحلول

الفيس بوك حياة اجتماعية قد يلتقي الانسان فيها باناس مختلفين يتعرف بهم ويتبادل الاراء والاحاديث على ان لاتخرج عن حدود الادب فان كان هذا حاله وخصوصا هو كان حرا وهذه صداقات قديمة لا يستطع في الحال تغيير طبيعة حياته عليك الصبر وتهيئ اجواء بديلة في البيت وان تكوني لطيفة وطيبة معه. اما اذا تجاوز الامر الحدود الحمراء عليك ايضا بالصبر ومحاولة توعيته ان حياته قبل الزواج شكل وحياته بعدها شكل اخر وعليه احترام مشاعرك والحياة المشتركة بينكما. وتطيلي بالك عليه لحين يتغير

قبل 4 شهر

والطفل وين يروح (إهدي) ان شاء بعد الولادة على خير (حيشغل حاله) كثير بالمولود الجديـــــــــــــــــــــــــــــد وبعدين لكل حادث حديـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــث (طولي بالك) لا تستعجلي.

قبل 7 شهر

كبري عقلك اختي اعملي لك حساب ع الفايبر والفيس وكلميه وهيك بتسلوا بعض

المزيد

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.
مواضيع ذات علاقه