السؤال

قبل 7 شهر (11 اجابه)
11 اجابه

امي عارفه ان بابا بيخونها !!

انا امى عارفه انا بابا بيخونها وانا كمان عارفه العيله كلها عارفه بس هو برضو لسه بيخنها وكل لمه تيجى تكلمو وتقلو يحلف انو بطل يكلمها بس لسه بيكلمها انا امى جالها السكر من بابا وبقا غلط عليها الزعل وكل لمه تعرف انو بيكلمها بتتعب والسكر بيوطى وبصراحه انا تعبت مبقتش طايقه اشوف بابا فى البيت وامى مش عارفه تعمل ايه مع العلم ان الست الى بابا بيكلمها متزوجه ومخلفه هى تقرب لبابا بنت خالتو وهى مش فى مصر هى فى العراق ولمه بتيجى مصر بيتقبلو بس امى مش بقديها تعمل حاجه علشانا اعمل ايه

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.

الحلول

اذا استطاعت والدتك ان تصفح عنه بشرط الا يخونها ثانيه فلتصفح ولكن دون ان تتحمل فوق طاقتها. اما اذا لم تستطع العيش والبقاء مع الزوج بعد الخيانة فالطلاق هو الحل الأمثل لها حتى لا تتدهور حالتها العصبية والنفسية. البعيد مرغوب والموجود مضمون ، وعلاقه أبيك بهذه المرأة لا تتعدى النزوة ولا أظن ان يبدل والدتك بها . الزوجة لا يستغنى عنها فهي شريكته وأم أولاده وطبعا ومكانتها عالية، المهم ان يقتنع والدك بنفسه ويبتعد عن خيانة والدتك لأنه ان لم يفعل ذلك عن اقتناع فلا شيء سيتغير . انصح والدتك بالاهتمام بنفسها وبصحتها وإسعاد نفسها في المرتبه الاولى وتترك زوجها يرى هذا التغيير وسترى بانه تغير وعاد اليها.

انت ايه دخلك في الموضوع ومعني ايه انا مش طيقة اشف بابا في البيت انت بنت ابوك مش امك والا غيري اسمك ( سمر تحية ) ومن قالك انو بخونها هو لما يكلم بنت خالته يبقي يخون امك .... انت علي الحياد بين امك وابوك بل تكوني قريبة من ابوك

قبل 7 شهر

لازم الاهل يتدخلو و يتكلمو مع الست هذه و يهددوها انهم بيخبرو زوجها و بيفضحوها..يعني علاقة مستحيل انها تكتمل شو بينتظرون ..؟؟

المزيد

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.
مواضيع ذات علاقه