السؤال

قبل 9 شهر (10 اجابه)
10 اجابه

امشي ورا احساسي او اترك حبيبتي ؟

انا شاب متواضع يادوب عارف اعيش انا واهلي مع ان راتبي مش قليل..بس الحياه صعبه برده حبيت فتاه من نفس مستوايا الاجتماعي وفعلا اتقدمتلها...لكن اهلها رفضوني لاني معنديش شقه اتفقنا انا والبنت اننا هنفضل مرتبطين في السر..لحد ربنا مايفرجها وابقي جاهز واتقدملها تاني بس اللي حصل بقي انها بقت تختفي عني بالشهور و دايما بتقولي ان اهلها بيضربوها بسببي وانها رافضه اي حد غيري...اجبروها تسيب شغلها وكمان سابت دراستها..واتضربت ضرب مبرح وانا مش قادر اعيش من غيرها ولا هي قادره تعيش من غيري وكل اللي حواليا بينصحوني نسيب بعض عشان مفيش امل في ان العلاقه دي تكمل لكن انا مش قادر اعمل كده وهي كمان....وعندي احساس من عند ربنا ان المشاكل هتتحل..فآعمل ايه؟ امشي ورا احساسي و لا ارحمها من عذابها من اهلها و اسيبها؟

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.

الحلول

هذه الصعوبات ستدمر الحب بينكما الحب والزواج له علاقة بالاهل ايضا ويجب ان تكون العلاقات جيدة معهم وانت من البداية لديك هذه المشاكل الافضل ان تتركها لتجد كريقها في العمل والدراسة والحياة اذا كنت تحبها حقا

قبل 1 شهر

ساعدوني انا لا اعرف التحدث مع حبيبي لا اعرف فتح مواضيع للتحدث فيها ارجوكم ساعدوني

قبل 2 شهر

ان كنت بالفعل تحبها اذهب لاهلها و بين لهم ذلك لعلهم ينسون امر الشقة. وان لم ينفع هذا معكم فمن الاحسن ان يذهب كل واحد منكم في طريقه........

المزيد

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.
مواضيع ذات علاقه