السؤال

قبل 3 شهر (7 اجابه)
7 اجابه

معقول يحبني و يتخلى عني بهذه السهولة !

انا اتعرفت على شاب من سنه ، وكان بيعاملنى كويس قوى وكان بيخاف عليا ومهتم بيا جدا ، وخلانى احبه ، وقالى انه بيحبنى وكلم اهله علشان يخطبنى واهله رفضوا علشان انا مش من نفس بلدهم ، ولقيته بعد عنى ، وبكلمه ميردش عليا ، ومن ساعتها وانا بسال نفسى : معقول يكون بيحبنى واتخلى عنى بالسهوله دى ؟! ازاى؟! واخرتها سمعت انه هيسافر وطبعا انا عايزه اشوفه قبل ما يسافر ، بس هو رافض يقابلنى انا بجد بتعذب بسبب حبى واشتياقى ليه وقسوه قلبه عليا لا عارفه اشوفه او اسمع صوته ولا عارفه انساه اعمل ايه ساعدونى

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.

الحلول

تصرفاته واضحة جدا هو لا يريد الاستمرار في هذه العلاقة. بغض النظر عن اسبابه، انصحك ان تتقبلي الواقع ولا تسعي للقاءه حفاظا على كرامتك. لم تأ الظروف ان تجمعكما، احترمي النصيب واهتمي بحياتك. انت في مقتبل حياتك فلا تيأسي، الفرص ستكون كثيرة امامك ان شاء الله فتطلعي الى المستقبل ولا تتحسري على الماضي ولا تتعلقي بمن تركك.

قبل 2 شهر

اشترى كرامتك وابتعدى عنه واضح انه لايحيك ولا يريدك ما ترخصيش مفسك اكتر من كده يسافر ما يسافرش حاجه لاتخصك

قبل 3 شهر

هو بيعيش حياته و انت بتتوقف حياتك مثلا يا عزيزتي العمر امامك و انت تستطيعي انك تتعدي الموضوع اذا اردتي ..الزواج قسمة و نصيب و انشالله االله بيبعث لك انسان محترم يقدرك و يحبك

المزيد

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.
مواضيع ذات علاقه