زوجي يراهق مع احدى موظفاته

add_commentأضف إجابتك

thumb_downلم يعجبني0

زوجي يراهق مع احدى موظفاته
انا مخنوقه اوي من حجات عرفتها عن جوزي قريبا جوزي سنه 58 فاتح محل جاب وحدة مطلقه تشتغل عندو غير حجات في المحل عشان يريحها ركب نت وواعطاها الباسورد عشان تقعد عليه والله ي بنته طلبت الباسورد رفض وساعة الغدا يغديها فراخ مشويه كباب لحم ديك رومي بجبلها حلويات بكثرة ولا اولادها الثلاثة مدلعهم اخر دلع لبس اكل وهيا بصراحه مهتميه بنفسيها اوووووووووووي وغير كدا لاقيت رساله منها عا موبايله بتهني بعيد ميلادو انا قرفت من الراجل ده متصابي هيا سنها 36 مثل سني وبتلبس نظارة طبيه بس بيضه وطويله ومهتمه بجسمها اما انا طويله بيضة تخينه انا تعبانه اوي اعمل اي قلولي ؟
add_commentأضف إجابتك

thumb_down لم يعجبني 0

إجابات السؤال

صورة علم United States
أضف إجابتك على السؤال هنا
  • الخبيرة النفسية سراء الأنصاري
    الخبيرة النفسية سراء الأنصاري verified_userانها فترة مراهقة ثانية للرجل لذلك تعاملي بحكمة وحاولي ان تجذبيه لك باللطف والحنية وتهيئة اجواء حلوة في البيت وليكن الاولاد متعاونين ومطيعين ويشعر بالفخر بهم. ولا تذكري انك منتبهة للموضوع او تنبهيه لانها لعلها فترة ونزوة ولا تقللي من قدر نفسك وتذكري هو اختارك ولا يهم ان كنت ممتلئة ام لا اظهري جمالك
  • صورة علم Kuwait
    صورة علم Kuwait
    مجهول
    الله يعينك هاي مراهقه لهذذا السن لا تحسسيه بأنك منتبهه وسايسيه وإهتمي بنفسك وغيري أسلوبك معاه
  • صورة علم Saudi Arabia
    صورة علم Saudi Arabia
    مجهول
    رايي : مادام هي مطلقة ممكن باي طريقة تشوفون واحد حالته المادية كويسة أو أي احد عاوز زوجه تعطوه رقمها ويتواصل معها يكون اصغر من زوجك حتى لما تقارن تقبل بيه وبعدين ممكن تتزوجه او يكتشف زوجك ويظن إن لها علاقات فيدخل قلبه شكك فيها وفي نفس الوقت أنتي اهمتي بنفسك واهتمي فيه فهو إن كان يحبك من الاصل سيعود لك
  • صورة علم United Arab Emirates
    صورة علم United Arab Emirates
    مجهول
    ملوش بالتخن ولا النحافه ابدا هي وحده عاوزه رجل يسدد فواتيرها ويصرف على اولادها وكوني واثقه انه الخطوه التاليه ستكون الزواج في حالة اي تصرف غبي منك اولا اعملي على شغل يومه خروج وفسخ وقعدات بره كتير وناس في البيت كل وقت املي فراغه وبما انك انتقدتي نفسك وقلتي تخينه يبقى تابعي مع حد مختص
  • صورة علم Saudi Arabia
    صورة علم Saudi Arabia
    مجهول
    حبيبتي الحل الأول والأخير اطرديها من المحل قبل ما تاخذ مكانك
  • صورة علم Saudi Arabia
    صورة علم Saudi Arabia
    مجهول
    إنتي مقهورة آخر قهرنه خليه يعيش حياته التغير حلو
  • صورة علم Saudi Arabia
    صورة علم Saudi Arabia
    مجهول
    اهتمي بحالك وفرجيه انك مش مهتمة بتغيراته معاها خليه يطق بتحلي بعينه ساعتها بس انحفي والبسي شي ملفت خليه يطق غيرة عليكي
  • صورة علم Saudi Arabia
    صورة علم Saudi Arabia
    مجهول
    الرجال عندما يتعدون الخمسين يبدأون بالمراهقةً الثانيه ، فالذي امرأته نحيفة يميل للسمينه ، واللي ثخينه يميل للنحيفة ، واللي عنده طويله يبحث عن عشيقه قصيره اومتوسطه ،، هؤلاء الرجال ، المثل قال ( يامأمنه للرجال ، يامأمنه الميه بالغربال ،الآن عليك بالصبر فهو النافع لك ولن يركض وراءها للابد. ،
  • صورة علم Egypt
    صورة علم Egypt
    مجهول
    58 سنه انا جوزي ٦٧ سنه ومراهق وكل مايعرف واحده يحبها وهو مركزه كبير ومابيحبش غير الشغالات واللي بيسيقوا السلالم وفي الاخر واحده ضحكت عليه واتجوزتوا وورانا المر ومبهدلنا اخر بهدله عشانها وست مش صغيره عندها ٤٥سنه وعيالها شباب كبار وبيستغلوا مبلطين سيراميك وهو مش عاجبه عياله اللي متخرجين من كليات قمه وبيقارنهم بعيالها اللي ليعرفوا يجيبوا القرش ماتستهونيش بالموضوع وحاولي تخلصي منها قبل ماتتمكن منه وربنا معاكي
  • صورة علم Jordan
    صورة علم Jordan
    مجهول
    اول شي اعملي روجيم وانزلي جيبي هدوم جديده وغيري اللوك بتاعك وحسسي جوزك بالاهتمام لكن مش الزايد كوني مرتبه في البيت والبسي احلى لبس
صورة علم United States
أضف إجابتك على السؤال هنا