حلمت اني اصلي في غرفة كبيرة في المنام

add_commentأضف إجابتك

thumb_downلم يعجبني0

انا نمت والعصر بياذن وحلمت اني راحه اصلي العصر في المسجد ودخلت المسجد مش غرفه واحده لا اكتر من غرفه وفي غرفه كبيره دخلت اصلي فيها وقبل مااركع لقيت واحده واقفه امامي بتقول الله شعرك حلو وانا بصلي بالحجاب وحطت ايدها علي شعرى ووقع في ايدها فاقومت اجرى فضلت ادخل في غرفات والقي حاجه غريبه وعفاريت وفي الاخر طلعت ع طريق ولقيت بنات شكلهم وحش اوى جيين بيخنقوني وصحيت صليت ممكن التفسير هل ده علشان اقوم الصلي
add_commentأضف إجابتك

thumb_down لم يعجبني 0

إجابات السؤال

صورة علم United States
أضف إجابتك على السؤال هنا
  • مفسرة الأحلام - أ. خديجة محمد
    مفسرة الأحلام - أ. خديجة محمد verified_userالسلام عليكم ورحمة الله وبركاته طابت ايامكم وشكرا لثقتكم بحلوها , اللهم صل على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم تسليما كثيرا.نعم لان المثل يقول لك نوم العصور كسور لا خير في نوم العصر للجسد
animate
صورة علم United States
أضف إجابتك على السؤال هنا