السؤال

قبل 2 شهر (6 اجابه)
6 اجابه

بالصدفة اكتشفت بأنه متزوج و له اولاد

انا فتاه في اخوار العشرينات تعرف برجل عن طريق التواصل الاجتماعي تقرينا من بعض كثيرا وكان ليا بمثابه اب واخ وصديق وحبيب وعشيق حلمنا بكل شئ عن حياتنا كان يكبر مني بخمسه سنين كلمي اخد افراي اسرتي حتي يطمئن قلبي ولياكدلي انه صادق بس كان بتخانق معايا علي اي سبب وبيختلق سبب للبعد لدرجه اني شكيت به بس فكل خناق كان هو اللي بيرجع المهم بالصدفه اكتشفت انه متجوز وعنده اطفال صدمت كثيرا وواجهته قالي انه ندمان علي اللي عمله وكان بيفكر يبعد بس مكنش بيقدر علي بعدي بعدت عنه فتره ومكنش عارف يوصلني بس مع المحاولات وصل وعايز يصلح غلطته ويتجوزني حكالي انه مع خلاف دائم مع زوجته وانه علي اتم استعداد يطلقها عشاني انا مش عارفه اتصرف اهلي مش هيوافقوا وانا مش قادره ابعد وفنفس الوقت مش ينفع افضل معاه ولو بعدت ممكن يحصله حاجه انا تعبانه اوي ومش عارفه اتصرف ومش عايزه اغضب ربنا ولا اسبب مشاكل لاهلي هما مش يستاهلوا مني اكتر بالله عليكم ساعدوني

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.

الحلول

عزيزتي، تصفحي قصص الفتيات اللاتي تشبه قصصهن قصتك على حلوها. كثيرات يكتشفن ان الشاب الذي يدعي حبهن متزوج وله اولاد، وغالبا ما يدعي انه على خلاف مع زوجته وفي طريقه الى الطلاق و و و ... غالبا، كل هذا الكلام كذب... لما تثقين برجل يخون زوجته؟ لا تعطيه اعذارا فلا سبب يبرر الخيانة. لو كان يعاني من مشاكل مع زوجته لكان الاجدر ان يحل هذه المشاكل معها ان يطلقها اذا تعذر ذلك، اما الخيانة فليست مهربا او مخرجا ولا شيئ يبررها مهما كانت الظروف. بالطبع لن يوافق اهلك، فانت تستحقين افضل من ذلك حتما. اقطعي علاقتك به فورا دون رجعة حتى لا تكوني سببا في دمار اسرة ولا تخسري اهلك في نفس الوقت.

قبل 2 شهر

عادى اجوزيه هو الى مجوز ده مش من حقه يجوز تانى بس بلاش تطلبى منه يطلق مراته عشان ده حرام

قبل 2 شهر

اختي الموضوع واضح رجل مثل هذا هل ما زلتي تصدقيه لماذا ؟؟؟ فكري فيها جيدا ولا تترددي في ان تتركيه خائن وكاذب

المزيد

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.
مواضيع ذات علاقه