عندما يلتقي بعائلته ينقلب حاله

add_commentأضف إجابتك

thumb_downلم يعجبني0

قولولي اعمل أي خطيبي مخليني هتجنن اول ما اتقدملي كان مغرقني حب و24 ساعه بيكلمني دلوقت بقي يرد بعد الهنا بسنه وبحس أن لوحدنا يقولي كلام حلو اول ما يلاقي مرات أخواته أو اخواته يبقى ولا كأن يعرفني وكان أما بيروح البيت بليل يكلمني فون دلوقت لا انا خايفه تكون شخصيته ضعيفه قدامهم؟ ؟
add_commentأضف إجابتك

thumb_down لم يعجبني 0

إجابات السؤال

صورة علم United States
أضف إجابتك على السؤال هنا
  • المدرب و الكاتب ماهر سلامة
    المدرب و الكاتب ماهر سلامة verified_userسيدتي هذه مرحلة الخطبة، لك أن تقيمي كل أمورك معه. حاولي التأكد إذا ما كان شغفه بك قد تبدل أو تغير. هناك بعض الشباب يخجلون من التعبير عن حالهم أمام الغير، وهذه نقطة عادية ممكن تجاوزها، إلا إذا كان فعلا يشعر برهبة أمامهم فهذه مشكلة. قيمي علاقتك معه كل فترة الى أن تستنتجين حلا لطريقك معه، الاستكمال أو التوقف عن هذه العلاقة التي لا تريحك تصرفاتها، فالتصرفات تخفي شيء ما دائما. بالتوفيق سيدتي
  • صورة علم Egypt
    صورة علم Egypt
    مجهول
    بسم الله الرحمن الرحيم حبيبتى من كلامك بالتأكيد دون شك فى شئ غامض من ناحيه اهله تجاهك ودا واضح جدا دليل ابتعاده عنك وعدم الرد على الهاتف الا بعد الهنا بسنه ودلوقت لا يكلمك فون لابد ان تعرفى فى ايه بالضبط احتمال يكون اهله عايزين يزوجوه واحدة غيرك وهو بيدور على سبب لكى يخلع منك بدون خسارة ودا الاكيد على ما اعتقد أو هو تعرف على واحدة ثانيه المهم لاتنتظرى اتغدى بيه قبل مايتعشى بيك واخلعيه قبل مايخلعك وسيبك من غرق الحب اللى غرقه لك كلام هو بيدفع فلوس فى الكلام على رأى المثل اسمع كلامك اصدقك اشوف عاميلك استعجب والكلام مدهون بزبدة على ما يطلع عليه الصبح يسيح ومستحيل كلام خطيبك مدهون بالزبده لان الزبدة غاليه جدا دا مدهون بزيت التموين
  • صورة علم
    صورة علم
    مجهول
    ما تبدئى حياتك معاه بالسيطرة والتحكم فى علاقاته مع اهله اتركيه بحريته وعامليه بما يرضى الله حتى ما يطفش منك
  • صورة علم
    صورة علم
    مجهول
    ما تخلى غيرتك توهمك باشياء غير صحيحة هم اهله بالنهاية يجب ان تتقبلى ذلك
  • صورة علم Saudi Arabia
    صورة علم Saudi Arabia
    مجهول
    شخصيته مش ضعيفه ولا حاجه بس لانه راجل محترم مش بيحب يقولك الكلام ده قدام حد وده حال كتير من الناس بس خطيبك اوعي تسيبيه لانه بيحبك بجد
صورة علم United States
أضف إجابتك على السؤال هنا