الرئيسية / الحب والعلاقات العاطفية / هل باتصالي هذا أنا قللت من كرامتي؟

السؤال

صورة علم Egypt
مجهول
قبل 8 شهر (12 اجابه)
12 اجابه

هل باتصالي هذا أنا قللت من كرامتي؟

ممكن تنشرها بسرعه ومن غير اسم لو سمحت انا بحب ولد والولد ده عارف ان انا بحبه ف من كام يوم كلمته فون ودي اول مره اكلمه فون عشان اقوله حاجة مهمه بس قبل اما اتكلم هو رد عليا وحش وقل من نظري ف اليوم ده انا قفلت معاه كلام من غير اما اقوله حاجة فانا دلوقتي عاوزه اعرفه انه ينسي اني كنت بحبه وانه اقل من نظري واقوله كمان ع الحاجه المهمه واقفل معاه كلام للابد لان احنا دلوقتي يعتبر بينا كلام بس محدش فينا راضي يبدا السؤال بقي اقوله انه قل من نظري واقفل الكلام ولا مقولش حاجة ولو قلتله هل ده معناه ان انا نزلت كرامتي عشان بدات الكلام


قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.

الحلول

صورة علم Jordan
لبنى النعيمي مدربة العلاقات الاجتماعية
قبل 8 شهر

عزيزتي انت تحبين هذا الشخص وهو يعرف انك تحبينه ولكن هل هو يحبك ايضا؟ كلامك معه على الهاتف كان لأول مرة فكيف تعرفين انك تحبيه. كلمة الحب ومشاعر الحب يجب ان تفرم على أسس سليمة ومر احدى هذه الأسس هو النواصل والاحترام. هذا الشخص تحدث معك بطريقة أزعجتك ولَم تستطيعي ابلاغه بما كنت تودين قوله خصوصا انها اول مرة تتحدثين معه. ارجو ان تتأكدي ان هذا الشخص هو الشخص المناسب لك وانه الشخص الذي يستحق حبك وقبل كل هذا أودّ ان تتأكدي من حقيقة مشاعرك نحوه. وفقك الله.

صورة علم Saudi Arabia
مجهول
قبل 8 شهر

احفظي ماتبقى من كرامتك وابتعدي عنه ، اتركيه والتفتي لنفسك ومستقبلك

صورة علم
مجهول
قبل 8 شهر

ابني حياتك وعلاقاتك على العلاقات المنطقية والعقلية لانها هي الأدوم وهي الدائمة اما علاقات العواطف افقها مسدود

المزيد

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.

 


احجز استشارة أونلاين

اختر الخبير الأنسب لك واحجز معه جلسة استشارية خاصة على الإنترنت في الوقت الذي يناسبك.

احجز الآن