السؤال

قبل 7 شهر (9 اجابه)
9 اجابه

انا ارمله عمري 42 سنه و اهلي يرفضون زواجي

انا ارمله عمري 42 سنه جميله كل من يراني يعطنى أقل من سنى بكتير مشكلتى أهلى تجوزت فى سن صغيرة 18 سنه وكان جواز غصب عنى عشت معه اسود ايام حياتى استحملت علشان ولادى لانى أنجبت منه ولدين حتى توفاه من 5 سنوات أهلى رفضوا كل إلى اتقدمولى علشان كلام الناس واربى الاولاد حسيت بالظلم وقهر لانى كنت فاكره انى هعيش حياتى إلى أتمناها وحلمت بيها ورضيت تانى غصب عنى بقرارهم مشكلتى فى رغبتى الجنسيه مارست العاده السريه وسببتلى مشاكل كتيرة صحيه ونفسيه حاولت انى اتكلم معاهم واوصفلهم محنتى بس للاسف اتشنمت وضربت انا نفسيا مدمره مش عارفه اعمل ايه

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.

الحلول

طبعا انت لا زلت في مقتبل العمر ويحق لك الزواج وممارسة حياه زوجية طبيعية. حاولي التفاهم مع اهلك واستعيني بوالدتك او شخص كبيرا من العائلة لإقناعهم بضرورة الموافقة عندما يتقدم لك الانسان المناسب. حتى يحين النصيب، اهتمي بنفسك وبأولادك واستمتعي بهم وراعيهم واعملي على تطوير قدراتك ومهاراتك من خلال التعلم او العمل او ممارسة هواية او رياضه تستهويك.

قبل 7 شهر

ما اقدر الا ادعيلك اختي ربي يعوضك خير اعرف كثير مثل حالتك واتزوجوا وعاشوا حياتهم ربي يفرجها عليكي

قبل 7 شهر

طالما تحتاجين الى الجماع ما عليكي الا الزواج احسن ما تنجرفي الا الحرام واذا جالك عريس مناسب تزوجي ولا تسالي باحد

المزيد

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.
مواضيع ذات علاقه