السؤال

قبل 4 شهر (8 اجابه)
8 اجابه

اكتشفت خيانة زوجي من حساب مزيف

بعد زواج دام 13 سنة اكتشفت انى زوجى عينة زائغة عملت حساب مزيف على الفيس ووضعت صورة فتاة اخرى فتجاوب معاى و اتكلم عنى كلام بصورة موش كويسة لدرجة انى سالتة انى لو شتمت على مراتة اواتكلمت بطريقة وموش كويسة عنها هيزعل قالى اطلاقا ومن يوما وانا موش قادرة اكمل معاة وكل شوية افتكر كلامة الجارح عنى وفضلت انى استمر عشان معاى 3 اولاد لكن اكتشفت خيانات تانى ودايما يدينى نصائح انى مدورشى وراة وانوا قرا قصة على الفيس انوا شخص مات وجاء عمة لزوجتة يخبرها بزواجة ففجات عمة بمعرفتها وانها اسرت الكتمان حتى لايكتشف هو ويقاسم كل شى بينهما وعاوزنى اكون زيها اسفة للاطالة دلونى ماذا افعل لانى لااستطيع اصبر على حد زى دا وحاسة انى بموووووت

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.

الحلول

طولي بالك صديقتي ولا تموتي ولا تتعذبي. للأسف سنعيد ونزيد في نفس الموضوع لأنه هو الموضوع الرائج هذه الأيام. انا لا أطلب منك السكوت والقبول بالخيانة ولكن على الأغلب زوجك لا يخونك ولكنه يتسلى فقط على النت كما يتسلى اصدقاؤه ويخبروه ولا يوجد واحده مميزه ولكن مع الجميع، وصدقيني وللأسف لا يوجد رجل لا يوجد عنده علاقه على النت إلا من رحم ربي. المهم اهداي وتماسكي ولا تخربي حياتك وحياه أولادك لأجل سخافات وتسلية تجاهلي الموضوع وتظهر بعدم الاهتمام وصبي هذا الاهتمام على نفسك وسعادتك وسعاده أولادك وكبري عقلك.

قبل 3 شهر

يا جماعة هي "اكتشفت" و "لم "نفتش" خصوصياته، يعني بالصدفة، وبعد 13 سنة.. عايزينها ترضى وتسكت؟ والراجل لو شك مجرد شك في امراته يولع الدنيا نار والكل يعطيه الحق... تخلوا عن الذكورية واشعروا بالانسانية تجاه المراة التي تمنح زوجها نور عيونها وفي الاخير تلقى مثل هذه الدناءات المبررة والمدافـَع عنها اجتماعيا.

قبل 3 شهر

الراجل الخيان هيفضل طول عمره خاين ...حكايه الخاينه دي فعلا منتشره ..بس هي انتشرت علشان دايما بنجي علي الزوجه ونقولها شوفي نفسك اكيد في حاجه ناقصكي خلاه يبص برا او يكلم علي النت يعني في الحالتين الزوجه مظلومه من جوزها ومن المجتمع ..يعني لو عكسنا القصه وقولنا الزوجه هي الي عندها اصدقاء علي النت او تعرف حد ..هتقول للزوج اصبر وغير في نفسك علشان مراتك او نزوه وهتعدي ..لا هتقولولو طبعا طلقها وشوف غيرها ..الحل لاي زوجه اكتشفت ان زوجها خاين ..انها متعتمدش عليه في المعيشه وتطلق منه ممكن تصبر لحد ما تلاقي اي شغل لكن ما تكملش حياتها في هوان وحسره

المزيد

قدم إجابتك

أو
تسجيل الدخول في موقع حلوها سيمكنك من متابعة تحديثات القائمة التي تختارها من الأسئلة و الأقسام بالإضافة إلى أسئلتك و أجوبتك.
مواضيع ذات علاقه